פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא מקווה שתוכלו לעזור - בעיה עם עו"ד - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
מקווה שתוכלו לעזור - בעיה עם עו"ד - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
14/05/2018 21:37
לפני שנה שכרתי את שירותיו של עו"ד, במטרה שזה יעזור לי לקבל את כספי חזרה ממכללה בה למדתי ושאינה רוצה להחזיר לי את כספי (מבלי להכנס כרגע לפרטים שלא רלוונטים).

הסכמנו בע"פ על סכום מסוים שאשלם לו עבור שירותיו, ברגע חתימת החוזה הסכום עלה בעוד 500 שקלים בטענות של מע"מ ושל הוצאות משפט נלוות. כעסתי בהתחלה מתוך תחושה שהוא מנסה להוציא ממני יותר כסף, אבל בסוף חתמתי לו. זו היתה הפעם הראשונה שחשדתי בו.

מאז חתימת ההסכם (שיש לציין, שהיה מאוד דחוף לו שאגיע לחתום ולשלם לו), הוא תחקר אותי בהתחלה על המקרה שבגינו אני תובע את המכללה, לקח מסמכים שהיה צריך ואחרי זה נעלם. זאת אומרת, כל זמן שלא הייתי מתקשר לבדוק מה קורה עם התביעה שום דבר לא היה זז. כל פעם היתה לו סיבה אחרת "מוצדקת" לעיכובים. לאורך הזמן, זה מה שגרם לי בפעם השניה לחשוד ברצינות שלו כלפי וכלפי התביעה.

לפני -חצי שנה- הוא החזיר לי את כתב התביעה (לאחר תיקונים שלי), וגם זה היה חצי שנה (!) אחרי ששכרתי את שירותיו! שוב הרגיש לי שהבן אדם פשוט "מורח" אותי. יש לציין שגם את כתב התביעה הזה הוא כתב ושלח לי, רק אחרי שביקשתי ממנו שיחזיר לי את הכסף ששילמתי לו, מאחר והוא לא עושה את עבודתו.

מאז ששלח לי את כתב התביעה, אותו עו"ד שוב לא עשה שום דבר בנידון. כששאלתי אותו (שוב) מה קורה עם התביעה שלי, הוא אמר לי: "מה זאת אומרת? היית אמור לשלוח למכללה את כתב התביעה. זו לא העבודה שלי לשלוח". פה כבר ממש כעסתי!
א. הוא לא אמר לי דבר על העניין שאני אמור לשלוח את כתב התביעה.
ב. לשם מה שילמתי לו אם אני צריך לעשות פה את העבודה?? אשמח לקבל וידוא מכם שזה אכן תפקידו.
ג. גם בהנחה וזה תפקידי, הבן אדם לא בודק מה קורה עם התביעה שלי. איך היא מתקדמת.

בשורה התחתונה, מיותר לציין ששום דבר לא התקדם מאז והוא לא מוכן להחזיר לי את הכסף, בטענה שהוא "עשה את עבודתו"...

יש דרך לקבול אותו ולגרום לו להחזיר לי את הכסף? מזכיר שחתמתי איתו על חוזה לפני שנה, ומאז שום דבר לא התקדם! אני מעדיף כמה שפחות להתעסק עם עו"דים נוספים, כי נראה שאין לזה סוף ושאני עובר מתביעה לתביעה, בטח גם כשאני לא מאוד סומך עליהם (מניסיון אישי ומניסיון של קרובים אלי שרק נפגעו) - מבלי לפגוע באלו שפה...

אשמח לעזרתכם.
תודה.




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: מקווה שתוכלו לעזור - בעיה עם עו"ד - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close