פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא הלוואה בערבות מדינה - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
הלוואה בערבות מדינה - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
15/05/2018 14:10
אפשר להתייעץ?
בחודש פברואר שלח אבי, טפסים בכדי לקבל הלוואה בערבות המדינה, דרך חברת שליו פתרונות כלכליים. אבי הגיע אל החברה הזו דרך פרסום באינטרנט והודעות שנשלחו לאמי בנייד.
לפני החגים, ולפני שליחת הטפסים, הגיעו להסכמה בה יוכל לקבל הלוואה על-סך של 100,000 שקלים חדשים, בעבור ריבית של 1.8%-3.5% ועוד עמלה על-סך 3,000 שקלים חדשים לא כולל מע"מ. העמלה הייתה בעבור חיפוש אחר הלוואה מתאימה, לתנאי התשלום לחמש שנים.
ההלוואה איחרה מלהגיע, עקב החגים בין החודשים פברור לאפריל, אך החברה החלה לחייב את האשראי של אבי על חשבון העמלה, על-סך 351 שקלים חדשים בחודש.
לאחר שלושה חיובים, אבי טלפן לברר מה קורה עם ההלוואה, בניסיון כושל לתפוס אותם טלפונית, ולאחר מספר נסיוניות נענה והודיעו כי ההלוואה לא אושרה, ולא תוכל לצאת לפועל. אבי שאל, מה לגבי הכסף שחיבו עד כה, איך אמור לחזור. ובתשובה נענה כי הכסף לא יחזור, העמלה על סך של 3,000 שקלים תשולם, נטען שהדבר כתוב בחוזה, אך אבי בתמימותו האמין בהם, ולא חשב שדבר כזה יכול לקרות.
ניסה לדבר עם חברת האשראי, על-מנת להבין, אם יש ביכולותו לבטל את החיובים העתידיים להגיע, אך גם הם, טענו שגם אם צודק, אין ברשות החוק לבטל הרשאת חיוב עד אשר, המחייב (חברת שליו פתרונות כלכליים) יסירו את החיוב.
בתמימות דעת, נפל אבי קורבן, אולי לא לתרמית אך לחוזים, וחוסר שקיפות בנושאים פיננסיים, לא קיבל אפשרות להלוואה אלטרנטיבית (על כל סכום שהוא) וזכה ליחס מזלזל מצד החברה, לא נטען בפניו ולו לרגע בעל-פה, שהכסף יחוייב, בכל מקרה אם יהיה זכאי או לא זכאי להלוואה, ולא נטען שהכסף יחוייב עוד קדם, קבלת כל הלוואה שהתבקשה.
חשוב לציין שאבי התנגד נחרצות להלוואה בריבית של 3.5%, והופרה סוגייה אתית בה הנציג הבטיח לאבי שהוא יפעל רבות ויצליח להשיג לו הלוואה בעבור ריבית של 1.8%, לאחר הסוגייה, חזרה טלפונית החברה לאבי, וטענה שהצליחה להשיג הלוואה בעבור 3.5% ריבית, למרות שנמסר לו שתושג לו בעבור 1.8%, והובטחה לו בעל-פה.
שורה תחתונה, דרך טפסים, חוסר הבנה פיננסית וחוסר שקיפות, ומתן הבטחות לא אתיות, אדם תמים שילם וימשיך לשלם מכספו 3000 שקלים, לא כולל מע"מ, על בירור, שיכל לבצע הוא בעצמו, ללא אפשרות להשתחרר מההבטחה הזו גם אם לא תושג בעבורו הלוואה, במידה ותוכלו לעזור, ונשמח לעזרה, כי מבחינת החוק אבי חתם בתמימות דעת ולא חשב שיעלה על הדעת שחברה שמבצעת הלוואות בערבות המדינה, תגבה ממנו כסף ללא שום פתרון ראוי, לא נוכל להשיב את כספו בחזרה, בגלל מועד החתימה הבהחלט תמים
בחוזה כתוב, שלחתום יש 5 ימי עסקים לבצע ביטול של העסקה, אך החברה גם לא טלפנה לעדכן על סטאטוס ההליך בתום חמישה ימים, והחגים גרמו להתליך להיות הרבה יותר מרווח מהמתוכנן ופחות ניתן למעקב




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: הלוואה בערבות מדינה - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close