פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא עיריית בת ים - ייעוץ משפטי - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
עיריית בת ים - ייעוץ משפטי - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
28/08/2018 09:04
הם עיקלו לי את החשבון על סך 7 וחצי אלף חוב בערך. באתי לשם ונתתי להם 5 שיקים על כל הסכום והם הבטיחו והביאו לי גם טופס חתום שהם מוציאים את העיקול מהעובר ושב, מה שאומר שאם אני אפקיד כספים זה לא ילקח לפקדון לטובת העיקול. כמה ימים אחרי זה גיליתי שכן ממשיכים לקחת לי כספים לטובת הפקדון של העיקול, כששאלתי את הבנק והראתי להם את הטופס של העירייה לביטול עיקול עו"ש הבנק חזר אליי אחרי יומיים ואמר שהטופס בכלל מראה על מספר תיק שונה ולכן הם עדיין לוקחים לטובת העיקול.
לבסוף התאסף בפקדון כל הסכום והם מימשו ולקחו לי 7 וחצי אלף. מה שהדהים אותי זה שראיתי שהשיקים שננתי ממשיכים לרדת, אבל אמרתי לעצמי שזה יהיה לטובת הארנונה של החודשים הבאים..
לפני שבועיים בערך קיבלתי פתאום הודעת עיקול חדשה על סך 7 וחצי אלף
פניתי לעירייה וטענתי שהם גבו על במימוש עיקול וגם בשיקים פעמיים את הסכום, הם טענו שלא והריצו אותי להביא מהבנק את הפירוט, אחרי שראו הם הודו שהם טעו ואכן גבו ממני פעמיים ושהעיקול החדש לא היה אמור לקום מלכתחילה ושאין חוב לארנונה. פה מתחילה הבעיה: אם העיקול החדש לא היה אמור לקום, אז מי מחזיר לי את ריבית + עמלת עיקולים + שיקים והוראות קבע שחזרו בגלל שלקחו את הכספים מהעובר ושב לטובת העיקול+עמלות החזרה שלקחו לי בגלל העיקול שלא היה אמור להיות? בעירייה אמרו לי חד משמעית שאין כזה דבר להחזיר ריביות ועמלות שנלקחו.

הקטע שהכי שיגע אותי זה שהיום, כמה ימים אחרי, אני בודק ומה אני מגלה? שעד עכשיו לוקחים ממני כסף מהעובר ושב לטובת העיקול למרות שהם כבר הודו ששילמתי פעמיים ושאין שום עיקול ושום חוב לארנונה!

וכמובן ברגע שהסכום בפקדון יגיע לגובה סכום העיקול, הם יממשו את הסכום שכולל בתוכו ריביות ועמלות עיקול ויגידו לי שהעירייה לא מחזירה דברים כאלה.




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: עיריית בת ים - ייעוץ משפטי - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close