פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא צריכה להתייעץ עם עו"ד מומחה - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
צריכה להתייעץ עם עו"ד מומחה - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
29/10/2018 10:11
אשמח אם אפשר להתייעץ פה לגבי מקרה מכעיס ומקומם שקרה לנו. בינואר 2012 נשדדתי וגנבו ממני ארנק שהיו בו ת.ז., כסף, 2 המחאות פתוחות, כרטיסי אשראי וכו, כמובן שנסעתי מיד למשטרה להתלונן בעיקר בגלל שנגנבה לי ת.ז. ביטלתי את כרטיסי האשראי ואת ההמחאות. כרטיסי האשראי נבלעו באיזשהו כספומט והגנב העביר את ההמחאות באיזושהי חנות בגדים שאלוהים יודע מה היא, לאחר תקופה קצרה המוכר התקשר אליי, אמר שהצ'קים חזרו וביקש את הכסף הנקובים בצ'קים. אמרתי לו שזה שהוא אידיוט שלוקח צ'קים ממי שאינו בעל הצ'קים זו בעיה שלו ושיפתח מצלמות ואם אני נוכחתי בחנות ואני חתמתי על הצ'קים אז אני בזה הרגע מגיעה לשלם אותם ומאז לא שמעתי ממנו. לאחר כשנה וחצי התקשרו אליי 2 חברות שקר כלשהו שטענו שהן תחת הוצאה לפועל וביקשו ממני את הכסף של הצ'קים שחזרו, אמרתי להם שאני לא נתתי אותם, הם ביקשו דוגמת חתימה ואת המסמכים. הגשתי להם את התלונה מהמשטרה ודוגמת חתימה אמרתי שלא מעבירה להם כי הם יעשו בזה שימוש, ניגשתי גם להוצאה לפועל לראות שאין לי שום עיקול או הליך נגדי והם אמרו לי שאין כלום ואם יקרה בהמשך להגיש התנגדות וחשבתי שסיימתי עם הסיפור. עכשיו אחרי כמעט 7 שנים, הצ'קים האלה התגלגלו לאיזשהו עו"ד ויש לנו עיקול בחשבון בגלל זה (לנו שבחיים לא היו שום בעיות בחשבון בשום צורה בשום זמן). פנינו להוצאה לפועל והם אמרו להגיש התנגדות ובשביל זה צריך עורך דין.

א. לא מבינה למה אני צריכה בכלל עו"ד? למה צריכה לשלם כל כך הרבה כסף לעו"ד בשביל להוכיח שזה לא אני חתמתי הרי החתימה לא זההה לשלי בשום צורה ובנוסף יש לי את התלונה מהמשטרה? למה אי אפשר לעשות את זה לבד.

ב. אם אחרי שאגיש התנגדות ואזכה, האם הכסף ששילמתי לאותו עורך דין יוחזר אליי?

תודה רבה למי שקרא עד לפה ומי שיכול לענות




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: צריכה להתייעץ עם עו"ד מומחה - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close