פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא תקועה ולא יודעת מה לעשות! - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
תקועה ולא יודעת מה לעשות! - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
09/01/2020 14:12
שלום, מתנצלת על הפוסט הארוך. נושא: הפעלת עיקול על חוב ארנונה מלפני 10 שנים.

אני גרה מספר שנים בחו"ל, כרגע נמצאת לפני חזרה לארץ. היום נכנסתי לחשבון הבנק שלי בישראל וגיליתי שבפברואר הופעל עליו עיקול וירד סכום כסף מסויים שאני לא בטוחה אם זו עמלה של הבנק על הפעלת עיכול או שזה מה שהורידו לתשלום של חוב כלשהו.

לאחר בירור מסתבר שמדובר בחוב ארנונה שהסתבר שיש לי מ2009 (אמא קיבלה דואר רשום לפני כשנה, על שמי עם הודעת חוב ולא עדכנה אותי). החלק העוד יותר מוזר הוא שחוב הארנונה הזה לא יכול להיות אמיתי בשום צורה ויש לי חשד שהעירייה המציאה אותו. זהו חוב משנת 2009 על שתי תקופות תשלום שכביכול לא שילמתי, מדירה שגרתי בה ב2008-2010. אני זוכרת בוודאות שהתקשרנו לעירייה יחד עם בעל הדירה בסיום החוזה שלי להעביר בחזרה לשמו, ווידאנו ששילמתי את כל מה שהיה נדרש בעירייה ולא היה שום חוב פתוח נכון לעזיבתי ב2010, אחרת בעל הדירה לא היה מחזיר לי את הערבונות. את הודעת החוב אמא שלי קיבלה בנובמבר 2018, כמעט 10 שנים אחרי תקופת החוב המדובר!

להבנתי מאתר כל זכות יש חוק התיישנות שנכנס לתוקף לאחר 7 שנים. מעולם לא קיבלתי שום התראה לתשלום מעבר לזו שנשלחה לכתובת הקודמת של אמא שלי בנובמבר, ולא ידוע לי על התראות לפני עיקול כלל. כל התהליך הזה נעשה ללא ידיעתי.

אני באמת לא יודעת מה לעשות עם זה, אין ברשותי קבלות תשלום 10 שנים אחורה אז אין ברשותי דרך להוכיח שאכן שילמתי. המלצות איך להתקדם?

האם עיקול שהוטל בפברואר 2019 עדיין פעיל? אם אחזור להשתמש בחשבון בעת חזרתי לארץ (עוד כשבוע) ואעביר לשם כסף ייקחו לי אותו? כיצד מסירים את העיקול?

פעם ראשונה שקורה לי כזה דבר אז אני באמת לא יודעת איך להתקדם מכאן.




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: תקועה ולא יודעת מה לעשות! - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close