פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא הסתבכות עם חובות כבדים - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
הסתבכות עם חובות כבדים - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
22/09/2020 13:03
אני נשואה שנתיים כבר למישהו ששקוע בהרבה חובות כספיים ויש לו כמה תיקי הוצאה לפועל. אחותו הגדולה וגיסו סיבכו אותו, זה לפני מעל 10 שנים שנמשך עד היום כאשר הוא לא משלם ולא הגיע לשום הסדר מול ההוצאה לפועל, אני מכירה אותו רק 4 שנים, המשפחה והוא הם אנשים שמלווים כספים מהשוק האפור, לפני כשנתיים התחתנתי איתו והמשפחה שלו עשתה לי את המוות, אחותו וגיסו גנבו לי כסף כאשר שקענו בחובות הפסדים של חתונה קרוב ל 58 אלף שקל!
לאחר ריב גם מולו שהוא חשוב לציין תמיד בצד שלהם ואני תמיד הרעה בסיפור, למרות שהוא יודע שזה ההפך אבל בגלל שזה המשפחה שלו הוא אומר אמן לכל דבר, אולי אפילו גם מפחד!
הוא לא בן אדם שעובד יש תקופות שפשוט בא לו לא ללכת לעבוד והמשפחה שלו מגבה אותו שזה בסדר, אציין שאנחנו גרים אצל ההורים שלו כמעט שנה, שהם עושים לנו את המוות, במילים אחרות משפחה הרוסה לגמרי! כשעזבתי את הבית שלהם לפני שנתיים חזרתי לעיר שלי לבית של אבא שלי, הוא השאחר אותי עם חובות והתנער מזה, לא ממש אכפת לו היה כי גם ככה הוא מסובך ועוד תיק בהוצאה לפועל זה לא באמת משנה לו, אני הלכתי והוצאתי חסכונות, ועבדתי קשה כדי לשלם הכל, בזמן שהוא ישב חצי שנה בבית ולא הלך לעבוד וכלום! לא פתחתי בתהליכי גירושים כי פחדתי, לאחר כמה חודשיים הוא חזר ישבנו דיברנו ושיקמנו את מערכת היחסים שלנו, לאחר מכן נכנסתי להריון, חשוב לי לציין שנשארתי בבית של אבא שלי והוא היה אצל ההורים שלו, וככה זה נמשך שנה שלמה עד שילדתי ועברתי לגור אצלם! מאז כל יום הכל שחור, משפחה שמתערבת ומסכסכת, ומחממת אותו עליי, משפחה שלא תומכת בכלל, שכל היום נכנסים לי לכייס שאני מחביאה את הכסף שלי, חשוב לי לציין שאנחנו עוזרים להם כלכלית בבית! אני שנה לא עובדת כי קשה לי עם הילד אין לי תמיכה ועזרה משום צד, אין לי אמא! אני אציין גם שיש לי חשבון לא משותף, יש לי חשבון שרשום על השם משפחה שלי שהייתי רווקה לא שינתי, הוא טוען שאם אנחנו מתגרשים חצי מהכסף שלי עובר אליו, זה מה שהוא תמיד תיכנן ומתכנן, הוא לא בן אדם ששואף אנחנו לא באותו ראש! הוא חי את היום ומחר מה שיהיה יהיה, אני לעומתו תמיד עבדתי חסכתי והתנהלתי נכון! אני מפחדת להתגרש מכיוון שגם אין לי תמיכה מצד המשפחה שלי שיכולים לעזור לי, אני אובדת עצות אשמח לעזרה ומה לעשות, תודה




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: הסתבכות עם חובות כבדים - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close