פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא כל הבנקים בישראל גרועים! - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
כל הבנקים בישראל גרועים! - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
11/06/2023 00:32
בקצרה: אני לא מרוצה מהשירות באף בנק ומוצא עצמי עובר מבנק לבנק וכל פעם מתאכזב מחדש. לא ניתן כמעט באף סניף להתקשר ולקבל מענה מפקיד בסניף, בכל בנק שניסיתי. בכל פעם מבקשים ממני להשאיר הודעה באפליקציה ולקוות שבנקאי יחזור אלי תוך 2 ימי עסקים. כשאני מגיע לסניף אני מחכה מעל שעה (!) כדי לדבר עם פקיד וגם אז נראה כי הוא עושה טובה שהוא בכלל מקשיב לי.
חשוב לי לציין שאני מנהל בחשבון סכומים גבוהים (מעל 700 אלף ש״ח) וההכנסה החודשית שלי (משכורת + שכר דירה) היא כמעט 30 אלף ש״ח נטו לבנק, כל חודש!
האם זה השירות שמצופה מלקוח כמוני לקבל?!
כשאני מתקשר לחברת הלווין / טלפון / אינטרנט וכו׳ עונים לי תוך 7 דקות עד רבע שעה ולהם אני משלם פחות מ 100₪ לחודש.
יש דברים שאי אפשר לעשות באפליקציה ושדורשים מענה מיידי על ידי פקיד (למשל: העברות בסכומים גבוהים, תשלום שובר, המרת מט״ח בשער העכשווי, בירורים דחופים בחשבון ועוד).
אני לא הלקוח הקלאסי שמכניס משכורת ופוגש את הבנק פעם-פעמיים בשנה. אני מנהל בו את כל הכסף שלי, ובסכומים גבוהים ולכן אני מצפה לאינטראקציה בתדירות גבוהה ורציפה.
קיים לדעתכם בנק שישראל שיכול לענות על הצרכים שלי?
ומה הסיבה שהשירות בבנקים כל כך גרוע?




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: כל הבנקים בישראל גרועים! - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close