פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא מה אחראי? הבנק? חברת האשראי? - הכנסו לפורום...
מה אחראי? הבנק? חברת האשראי? - פורום פשיטת רגל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
30/12/2018 10:29
הי,
אני רוצה לברר משהו לגבי פעילות שהבנק שאני לקוחה בו מבצע ולתפיסתי היא אינה חוקית.
יש לי כרטיס דיירקט שכאשר אני מבצעת רכישה הסכום יורד מהחשבון באופן מידי. נוכחתי לדעת שלעיתים הסכום יורד פעמיים והיתרה שלי מצטמצמת. התקשרתי לבנק לברר ותמיד אמרו לי שזה לא יתכן ושאני טועה.
לכן, התחלתי לעקוב באופן מדויק. לפני כל קניה בדיירקט צילמתי את מסך העובר ושב, וכך גם לאחר הקניה, וראיתי שהסכום יורד, וכעבור מספר ימים יורד שוב. פניתי לבנק עם כל ההוכחות והפעם הם לא יכלו להגיד לי שאני טועה.
הפעם הם הסבירו את זה בכך שחברת האשראי כל מספר ימים מחייבת את שלושת הפעולות האחרונות למרות שהם כבר חויבו, אבל כעבור יומיים שלושה מחזירה את הכסף, כך שהיתרה הנמוכה שאני רואה היא זמנית ובעוד יומיים בערך הכסף יחזור לחשבון.
שאלתי את הבנקאית מה היה קורה אם בעקבות ההורדה הכפולה הזו הייתי נגיד נכנסת למינוס. האם הם היו גובים עמלות למרות שאני לא באמת במינוס? האם הם היו מחזירים צ'ק על חריגה למרות שאין חריגה ולמרות שמדובר בהורדה כפולה זמנית של חברת האשראי? היא הודתה שכן. הצ'ק היה חוזר ועמלה הייתה נלקחת בעד המינוס המדומה.

האם זה חוקי? מי עובר על החוק? הבנק? חברת האשראי? והאם יש בכלל מה לעשות מול גוף כל כך עצמתי ודורסני? היש טעם לכתוב מכתב למפקח על הבנקים?

אשמח לתשובה




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאנשים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי משרד עורכי דין ליאור כספי ושות'
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: מה אחראי? הבנק? חברת האשראי? - פורום פשיטת רגל
 
close