פורום פשיטת רגל Bankruptcy Law מנוהל על ידי עורכי דין ומומחים פיננסים...
פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל | עמוד 13


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים

דרגו אותנו:
| דירוגך () בוצע בהצלחה
 (13) דירוגים | דירוג ממוצע (5)
5 stars - based on 13 reviews

פורום פשיטת רגל


נושא
מחבר
תאריך ושעה

טליה
13/09/2020 08:39
שלום לכולם
לפני כחודש הזמנתי פנקס צ'קים חדש מהבנק.
היום ראיתי שירד לי צ'ק מהחשבון בנק. אבל לא קיבלתי את הפנקס , ולא אישרתי אותו באפליקציה, והחתימה שעל הצ'ק לא תואמת לחתימה שלי.
מיד התקשרתי לבנק להודיע להם שזייפו את זה והם החזירו לי את הכסף ביטלו את הפנקס ואמרו לי לגשת למשטרה להגיש תלונה.
יש לי 2 שאלות:
איך זה יכול להיות שהבנק מאשר צ'ק עם חתימה לא תואמת לשלי ושל פנקס שבכלל לא אישרתי באפליקציה? יש אפשרות לקבל מהם פיצוי על רשלנות?
והשאלה השנייה האם ניתן לתבוע את האדם שגנב לי את הפנקס?
תודה מראש
חני
11/09/2020 15:32
היי
סבתא שלי מנהלת את החשבונות בבנק מסויים, לפני חודש הייתה תקרית לא נעימה מול אימי שהיא מורשית חתימה, (הבנקאית לעסה מסטיק כל הזמן ואמרה לה להיות בשקט ששאלה שאלות שרלוונטיות להגעה שלה.. ולקינוח בתגובה לכך שאמא שלי אמרה לה שהשירות שלה הוא לא נעים- צרחה עליה לאוזני כל הנמצאים שהיא מנסה לגנוב מסבתא שלי כספים..) התלוננו לפניות הציבור וכמובן שלא קרה כלום חוץ משיחת התנצלות

לפני כשבועיים סבתא ואמא ניגשו לסניף לבירור יתרת חשבון מטח (פנסיה מחול) ומשיכה של הכספים- הונפק דוח יתרה של איקס שקלים, סבתא משכה את הסכום שרצתה ויצאה

לאחר מספר ימים בנקאית יצרה קשר עם אמא שלי בטענה שהסכום שנמשך הוא גבוה מהיתרה וסבתא במינוס (הבנקאית שקיבלה אותן רשמה יצרה בדולר במקום בשקל או משהו כזה).. אמא שלי ביקשה שוב ושוב שתשלח רק תנועות של חשבון המטח והסבירה שמה שמגיע הם יחזירו, אותה בנקאית מרחה אותה מספר ימים שלחה לה עוש של החשבון הרגיל ואת היתרה שהיא טענה שהייתה קיימת בפועל

אמא שלי שוב ביקשה את פירוט התנועות בחשבון המטח- הבנקאית אמרה ״אין בעיה״ ומה שקרה מאז ללא התרעה מוקדמת- משכו כסף מהחשבון הרגיל חייבו אותה על עמלת המרה וסגרו את המינוס במטח- כל זה שוב ללא התראה, אמא שלי הוציאה לסבתא שלי דוח עוש וראתה את כל זה בעצמה

לאור ההיסטוריה עם הבנק והטיפול הבזוי שלהם בתלונות- מה עוד ניתן לעשות? זה חוקי מה שעשו בכלל?
לא מספק להתלונן לפניות הציבור של הבנק כי בפועל לא קורה כלום

סבתא שלי אישה בת 81 שלא צריכה לסבול את כל זה
ג'ון
10/09/2020 23:05
עד לאחרונה השתמשתי בשירות צד ג' להעביר כספים לחו"ל; כלומר, אני מבצע העברה מהבנק שלי בישראל לחברה Covercy, העברה בנקאית לחשבון ישראלי של החברה, והחברה מעבירה כסף לחשבון שאני מציין בחו"ל. לאחרונה הבנק שלי חסם אותי מביצוע פעולות באינטרנט כי הם טוענים שאסור להשתמש בחברות צד ג' כאלו להעביר סכומים "גדולים" (בלי לציין מה נחשב "גדול") לח"ול, ואני חייב שהבנק יבצע את העברה.
איך יכול להיות חוקי שהבנק יגיד לי שאסור לי לבצע העברות לחשבונות בנק ישראליות מסוימות בסכומים מסויימים? הרי מבחינת הבנק, השימוש בצד ג' לצורך העברת כספים לח"ול זה סך הכל בעברה בנקאית לחשבון ישראלי.
רועי
09/09/2020 15:34
שלום,
תבעתי קבלן פרטי ב-2017 וזכיתי, נפתח נגדו תיק הוצאה לפועל וניסיתי שלל דרכים לגרום לו לשלם - הגבלות שונות כמו איסור יציאה מהארץ, איסור פתיחת חשבון, עיקולים בבנק וכולי, עשיתי לו פעם אחת צו הבאה בו הוא הבטיח לשלם ולא עשה כן.

לא מזמן הגשתי בקשה למידע לדעת איזה עסקים יש לו ונמצאו 2 והגשתי עליהם עיקול, אבל אני בטוח שאין לו שם כלום כי הוא יודע שהוצ"ל עליו.
אני כבר לא יודע מה לעשות כדי להוציא ממנו את הכסף, מה שמצחיק הוא שבצו הבאה הוא ציין שלפעמים הוא מרוויח עשרות אלפי שקלים, ועדיין הוא לא משלם כלום.

הבנתי שאם אני מפעיל עורך דין אפשר להוסיף את עלויות שכ"ט לחוב שלו? האם יאשרו דבר כזה? מה העלויות? ומה עוד אפשר לעשות?
האם יש לכם דרך יעילה להוציא מהקבלן את הכסף שהוא חייב לי אחרי כל כך הרבה זמן??
איש מהמרכז
09/09/2020 08:16
הסיפור הוא כזה, אישתי יתומה עם עבר מטורף שאין צורך שאשתף.
בגלל שהיא יתומה, הגרוש שלה הצליח לגרום לה לוותר על הרבה דברים ובניהם על זה שהבנות יגורו איתו.
(היא בתקופה הזו עברה לרחוב ולא יכלה לקחת שני ילדות קטנות איתה והעדיפה שישארו בבית עם משפחה.)
הדבר הזה הוביל בהמשך לניכור הורי מצד האב שבקושי נתן לה לראות את הבנות. בנות 15 ו 16.
(מרחק שעה וחצי נסיעה בלי אמצעים)
כשהיו קטנות גם בקושי בטלפון.
השבת אחרי יותר משבע שנים הן היו אצלנו שבת וכשדיברתי עם אחת הבנות, היא כל כך בטחה בי וסיפרה לי את הגרוע מכל.
כמובן שאני ואישתי לא שתקנו ופניתי לגורם בכיר כדי שזה יטופל נכון.
המצב הוא כזה שהיום הן אחרי החקירה באות אלינו לתמיד.
קיבלנו הוראה לפנות לרווחה, לדאוג להן לבית ספר.
העניין הוא כזה, הבית שאני גר בו הוא חרבאנה.

הוא עם פוטנצייל טוב ולכן לקחתי אותו.
אני במצב כלכלי מאוד קשה עם 140₪ בכיס כרגע והרבה חובות כספיים פתוחים ב-2 לשכות הוצאה לפועל.

אני מוכן לעשות הכל בשביל הילדות האלה!!
אני בנוסף עם שלוש תינוקות מגיל 3 ומטה.
אני צריך עזרה בחומרים (אני בעל מקצוע) כמו גבס קצת, טיח גבס, שפכט אמריקאי, צבע וכ"ו.. כדי שאוכל להכין להן את החדר.
אני צריך אם יש למישהו קרשים כדי שאוכל לבנות מחסן לכל הדברים שאני צריך להוציא לחצר בשביל שיהיה מקום בבית.
כלים יש לי הכל!

החדר המיועד כרגע מחסן ובמצב גרוע.
אני צריך עזרה במיטת קומותיים בגלל חוסר מקום.
ארון, מכונת כביסה כי שלנו כבר מקרטעת ואנחנו הולכים להיות 7 נפשות.

מייבש, קצת בגדים בשביל הבנות (הן דתיות)
אני לא נייד עם רכב שזה גם בעיה ומהמרכז.
אני כותב את זה עם דמעות ולא האמנתי שאגיע למצב הזה.

(קשה להיות מפרנס יחיד במדינה הזו)
ואם יש פה מישהו שמכיר ברווחה שקצת יוותרו לי ולא יחפשו אותי בציציות.

הלכתי לאיזה עורך דין שנתונ לי את הפרטים שלו כדי שיעזור לי עם החובות והוא רצה תשלום שסכום של שליש מהחובות שלי.

אני פתוח בהוצאה לפועל בארנונה, מים, בבנק ובחברת חשמל. האם אתם יכולים לטפל במקרה שלי בעלויות נורמליות ולא בשליש מגובה החובות?
עדי
08/09/2020 17:00
היי

אני מבקש לשתף את הסיפור שלי ולהתייעץ עם עורך דין מטעמכם לפני ייצוג משפטי אם אין ברירה.

ככה הכל התחיל לפני כ- חצי שנה אני והבת זוג שלי השתחררנו מהצבא והחלטנו להתקדם שלב קדימה ביחסים ולעבור לגור יחד והחלטנו לשכור דירה יחד במושב בצפון הארץ ... הכל יפה וטוב בעל הבית היה נראה נחמד הגענו חתמנו חוזה לשנה נתנו צ'קים צ'ק ביטחון על ס"כ 5,000 ש"ח והחוזה נשאר אצל בעל הדירה ( חוזה יחיד ללא עותק ) וכמובן גם הצ'יקים אחרי באמת 3 חודשי שכירות בעל הדירה מרים אילי טלפון עדי תשמע זה לא הולך אני מבקש מכם לעזוב ומיד לאחר מכן אשתו בצעקות "יש לכם שבוע לעזוב את הדירה ולעוף מכאן !"

שאלנו למה, מה קרה ? בעל הבית היה בטענה שהיינו צועקים ועושים לו רעש ושזה לא מתאים לו שנגור שם בעל הדירה ביקש מאיתנו לעזוב לקראת סוף חודש ה 3 של השכירות לא זוכר תאריכים מדויקים.

התחלנו לחפש דירה ומצאנו למזלנו דירה עקב הודעתו המוקדמת של בעל הדירה נאלצו לעזוב ומכך לשלם פעמיים שיכרות גם לדירה חדשה חודש מראש וגם לבעל הדירה שזרק אותנו שכירות ביקשנו מבעל הדירה להתחשב כי בכל זאת אנו זוג צעיר עם משכורת מינימום ואמר אין בעייה אתם לא עוזבים וחותמים לי על זכרון דברים שנכתוב בכתב יד שאתם נותנים לי סכום של כ 3000 שקל על החודש האחרון שגרתם יש לכם 4 חודשים לשלם לי את זה ובנתיים הצ'ק ביטחון נשאר אצלי ...

אחרי 4 חודשים מתקשר אלי בעל הדירה ואומר לי מה עם הכסף אמרתי לו תשמע אתה זרקתה אותנו מהדירה ללא התראה סבירה נגרם לנו נזק כלכלי כי עברנו לבית אחר ללא ריהוט שהיינו צרכים לרכוש הכל מאפס ונגרם לנו נזק כלכלי, אני מבקש ממך לוותר לנו על חצי מהסכום לפחות והוא לא נענה לבקשתי וצעק. ביקשתי את החוזה שכירות כדי לפנות למשרד עורכי דין והוא אמר לי שנעלם החוזה.

פתאום אני מתקשר לבן שלו שדרכו היה מתווך מחתחילה כל הדירה והוא איים עלינו שיש לו כסף והוא ישכור עורך דין שימרר לנו את החיים עם עד מחר לא נשלם את הכסף וצעק עלינו. קרא לנו גנבים איים שהוא מכיר אנשים בכל מקום וכל יום שלא נשלם נראה אותנו גברים ושהוא יוסיף ריבית משל עצמו לחוב כביכול אם לא נשלם.

עכשיו אני כמובן נבהלתי ולא רציתי להסתבך עם עבריינים / פלילים אנו זוג צעיר וישר לקחנו כסף שהלוונו מההורים ושילמנו יום למחרת כי פחדנו עקב האייומים עכשיו מה עלינו לעשות לשתוק ? לוותר ? להיכנע לעבריינות ? אנו יודעים שלהגיש תלונה במשטרה זה לא ראלי כי לא איומיים חדים וברורים בשיחה איתו שהקלטנו אשמח.
דן שביט
08/09/2020 12:38
שלום רב.
קיבלתי לפני שנתיים הפטר חלוט וכמובן שהתיק נסגר וכן תיקי ההוצאה לפועל. מבדיקה שערכתי לאחרונה באתר הר הכסף הסתבר שנותרו בשתי חשבונות ביטוחי חיים הניתנות למשיכה בשתי חברות ביטוח סך של בערך 5000 ש"ח (בשניהם ביחד) לאחר שיחה עם החברות הנ"ל הסתבר כי רשומות הערות לטובת המנהל המיוחד . שאלתי מה ניתן לעשות ולמשוך את הכסף .
הרצי
08/09/2020 07:59
בוקר טוב

קיבלתי הבוקר הודעה בדואר כי הבנק מגביל את החשבון שלי בגלל שחזרו 10 שיקים. אז נכון, המצב לא קל בישראל בגלל הקורונה ובגלל שלאנשים אין כסף ועדיין, אני מחפש דרך להתמודד מול ההחלטה של הבנק כי המדובר על הגבלת חשבון של העסק וזה גרוע מאד עבורי. הבנתי שאתם יודעים לבטל הגבלת חשבונות ורציתי לדעת איך זה עובד. תודה מראש על העזרה. דחוף לי.
טופס 218
אלי
07/09/2020 10:16
טופס 218 (התנגדות לביצוע שטר או תובענה): אם אני מגיש בקשה עבור עצמי, מה ממלאים בסעיף 2? שוב את הפרטים של עצמי? ובסעיף 3 - מה ההבדל בין התנגדות לביצוע שטר לבין התנגדות לביצוע תביעה?
תודה מראש!
אורלי
03/09/2020 14:03
פתחי תיק הוצאה לפועל בעינין צ'קים שבוטלו וחזרו. החייב סירב חודשיים בכוונה לקבל ביד הודעות על התיק שניפתח נגדו. אחרי עיקול בחשבון שקיבל מהיר להגיש התנגדות לביצוע שטר. עכשיו יש עיכוב הליכים. מה אני עושה כהמשך על מנת לגבות את הסכום לפי הצ'קים והריבית של ההוצאה לפועל? צריך לקחת עורך דין או שאפשר לנהל את הגביה רק באמצעות ההוצאה לפועל?
אנונימית
03/09/2020 13:26
היי, אשמח להתייעץ בנוגע להעברת זכויות דירה ללא תמורה.
הסיפור הוא כזה לפני כ25 שנה הוריי רכשו דירה והם איחדו את הזכויות לקיחת משכנתא עם הזכויות של אחותו, ז״א היו רשומים 3 אנשים על הדירה בנסח טאבו (כמובן שאת כל המשכנתא ההורים שילמו).
לפני כשנתיים ניסחו מחדש את הנסח טאבו ואחותו של אבא חתמה שהיא מעבירה את חלקה בדירה ללא תמורה.

הבעיה היא שאחותו אמורה לקבל סיוע בשכר דירה מביטוח לאומי והיא לא מקבלת בגלל שרשום שבעבר לקחה משכנתא והיה לה נכס.
כיום היא נמצאת בתהליכים מול הוצאה לפועל ועוה״ד שמטפל לה בנושא רוצה לבחון את עניין של העברת זכויות ללא תמורה.

השאלה שלי האם אותו עורך דין יכול לדרוש או לתבוע משהו מההורים שלי אפילו שנעשה חוזה בהסכמתה על העברה ללא תמורה?

תוד
לבנה
03/09/2020 08:21
שלום וברכה,
נכנסתי באקראי לחשבון הבנק שלי, וגיליתי שעוקלו (!) לי 800 שח לעיריית ירושלים...
התקשרתי למחלקת גביה על מה ולמה, והם טענו שקיבלתי התראות בדואר על דוח חניה לפני כשנה וחצי, לפני כ-8 חודשים ולפני כחודשיים...

כשאמרתי שלא קיבלתי נעניתי בכך ש: ״זה באחריות הדואר ולא באחריותנו״.

אחרי כמה שיחות ובירורים נוספים הסתבר לי למרבה ההלם שבכלל יש לי 4 דוחות (כולם על עצירה בשול הדרך באותו מיקום בדיוק כל פעם, מקום שהוא כניסה לחניה כך שלעיתים במהלך השנים האחרונות עצרתי בו בצד וחיכיתי לחניה). ארבעת הדוחות תפחו ל-2,550 שח. (ריבית של 550) ללא ידיעתי כלל.

על אף אחד מהדוחות לא קיבלתי מכתב! (כולם ע״י מצלמה, כך שגם לא קיבלתי דוח על השמשה).

הכתובת שלי מעודכנת אצלם נכון, אך אני לא קיבלתי מאומה. הם לא ידעו לומר גם האם זה רשום או רגיל.

לאחר וויכוחים רבים קיבלתי את מספרי המעקב. באתר הדואר אין שום מידע על המספרים, אז פניתי לדואר ישראל, ומחכה לתשובתם.

אני עדיין במהלכים מול העירייה לצורך ביטול עיקולים וכמובן לביטול הריביות, ולצערי על ביטול הקנסות כבר אינני יכולה לערער כי מבחינתם עבר זמן הערעור אף שלא קיבלתי הודעה).
הסברתי גם לעירייה שהם פגעו בי בדירוג האשראי - אבל כמובן שלא אכפת להם.

פרסמתי פוסט בפייסבוק בקבוצת ״ירושלמים״ וראיתי שזו ממש שיטה... עשרות רבות של אנשים שעברו את אותי סיוט.

שאלותי:

1. האם יש עילה לתביעה קטנה?

2.מה ההבדל בהקשר זה בין ייצוגית לקטנה? מבחינת עצמי ברור שאסיים עם קטנה מוקדם יותר. אבל בגלל העוול והשיטתיות, כמו גם החשש שלי לקום עוד שנתיים לאותו מצב - אני מרגישה שחובה שמשהו יטופל ברמה היותר גלובאלית. האם כדאי לחשוב על ייצוגית?

3. מה נדרש לייצוגית - מבחינת כל מי שכתב לי בפייסבוק שעבר מקרים זהים לשלי?
אשמח להכוונתכם.
אורטל
02/09/2020 17:38
היי,

יש לנו עסק קטן. לקוח פנה אלינו ועשינו עבורו עבודה.

מדובר בסכום של כמה עשרות אלפי שקלים .
הוא אומר עכשיו שהעסק נסגר, ובאמת ניגשנו למקום וראינו שהוא פינה. הוא עוסק מורשה ולא חברה בע"מ ולכן זאת לא פשיטת רגל.
לטענתו אין באפשרותו לשלם לנו.

מה האפשרויות שלנו במצב כזה ?
תודה
זיו
02/09/2020 11:29
פתחתי תיק הוצאה לפועל עבור זוכה כאשר בנה משמש כמסייע הואיל והוא אפוטרופוס עליה מכח צו של בימ"ש.

הזוכה נפטרה, אין צוואה ובנה הוא היורש היחיד. איך ממשיכים מכאן?
קרן
02/09/2020 11:28
יש מישהו פרטי שחייב לי כסף.
יש הסכם (שלא נכתב ע"י צד ג' או עורך דין) ויש לי כבר שיקים למועד פירעון עתידי.
הרגע הוא אמר לי שהוא לא יוכל להעביר את הסכומים הקרובים בעקבות מצב כלכלי.
יש איזשהי חברה צד ג' שיכולה להעביר לי את כל הסכום שהוא חייב או בתשלומים והוא יצטרך להחזיר להם.
א.ש
01/09/2020 14:57
אדם קנה רכב לפני כמה שנים בליסינג.
בתחילת השנה נפתחו נגדו הליכים בהוצאה לפועל עקב אי תשלום של חלק מהסכום על הרכב.
ובמרץ הוא שילם את כל התשלום עד השקל האחרון!
אתמול הגיעו עם צו לקחת לו את האוטו מגן יבנה לפי גלילות. לא היה אכפת להם שאמר להם ששילם את כל הסכום.
היום התקשר לחברת ליסיניג אשר ביקשו סליחה על הטעות( הרי הוא כבר שילם) . כששאל איך יודעים היכן גר משום שעבר דירה לאחרונה ענו לו שחוקר פרטי עקב אחרי רכבו.
בכל אופן החברת ליסינג שילמה לו מונית מגן יבנה לגלילות 250 שח.
הבחור עבר עוגמת נפש גדולה. כל השכנים ראו שגוררים לו את האוטו, שני גברים חמושים . ממש לטענתו עבר טראומה.
האם יש עילה לתביעה? או דרישת פיצוי מהחברה?
אנטון
01/09/2020 14:48
שלום רב, מבקש את עזרה של עורך דין מומחה לתחום.

מבקשים ממני לחתום על שטר חוב שבו רשום:

הצדדים לשטר זה מוותרים בזאת במפורש על טענת ההגנה לפי סעיף 96 לפקודת השטרות (נוסח חדש). המחזיק בשטר פטור מכל החובות המוטלות על מחזיק השטר, לרבות מהצגה לתשלום, פרוטסטס והודעת אי כבוד.

השאלה המתבקשת היא מה הפירוש של סעיף 96 כי אני לא הבנתי מילה והאם זה חוקי?

סעיף 96:

אין להיזקק לתובענה על פי שטר חליפין או שיק או שטר חוב כנגד מי שהוא צד להם ואינו מסב, לאחר שעברו שבע שנים, וכנגד מסב – לאחר שעברו שנתיים, מן הזמן שבו נולדה לראשונה לאוחז באותה שעה עילת התובענה כנגד אותו צד; ואולם צד לשטר חליפין, לשיק או לשטר חוב, יכול לוותר על טענת ההגנה שאין להיזקק לתובענה נגדו על פי מסמך כאמור, משום שעברה התקופה האמורה בסעיף קטן זה, ומותר לרשום את הוויתור בין בגוף המסמך כאמור ובין בתעודה נפרדת, בין לפני תחילת התובענה ובין לאחריה, ואם נרשם הויתור בתעודה נפרדת לא יהיה מחייב, אלא אם האדם שרשם אותו בתעודה קיבל בעדו תמורה בת-ערך.

(ב) לגבי הקבל תתחיל התקופה האמורה מחלותו של השטר, זולת אם –

(1) צריך הצגה לפרעון כדי לחייב את הקבל, כי אז תתחיל התקופה האמורה מתאריך ההצגה;

(2) קובל השטר לאחר חלותו, כי אז תתחיל התקופה האמורה מתאריך הקיבול.

(ג) לגבי המושך או מסב תתחיל התקופה האמורה מן התאריך שבו נתקבלה הודעת חילול.
ל.א
01/09/2020 14:46
הלוואתי כסף לחברה והיא מנגד חתמה על מסמך כי היא מתחייבת להחזיר לי את הכסף עד תאריך X ונתנה לי צקים לכל חודש. בינתיים כל צק שמופקד חוזר, היא מצידה טוענת שאין לה כסף להחזיר לי ושאעשה מה שאני רוצה. מה עדיף הוצאה לפועל או תביעות קטנות?
רובי
07/11/2013 15:49
אני בהליך פשיטת רגל מזה כמה חודשים, כרגע המצב הוא שהבנקים התחילו לפנות לערבים שלי על מנת לגבות מהם את ההלוואות שהם חתומים עליהן.

מה שקרה שהבנק שלח לאישתי את כל הסכום של החובות בבנק מסויימת ופתחנו תיק תשלומים בהוצאה לפועל ששם היא משלמת כל חודש סכום מסויים. העורך דין שמייצג את הבנק פנה אלי בבקשה שאישתי צריכה להגיע אליו על מנת להקטין את הסכום שהיא חייבת מכיוון שהיא כרגע משלמת על כל החוב (של כל הערבים).

בינתיים אותו עורך דין שמייצג את הבנק פנה לערבים והגיע עם כל אחד מהם להסכם- שהם עדיין לא חתמו כלום מול הבנק. השאלה שלי, האם אישתי צריכה כרגע לאשר שיקטינו לה את החוב ? או שכרגע אם היא משלמת ע כל החוב הבנק לא יכול לפגוע בערבים? והאם זה משנה בעצם שהכניסו לה את כל החוב אליה ועדיף להקטין כרגע את החוב לחלק שלה? אשמח לתשובה
עו"ד יואב קומבליס
09/11/2013 19:07
השאלה מורכבת ומוצע לפנות לעורך דין לפגישת ייעוץ ובחינת מסמכים.
מייקל
30/08/2020 20:09
במידה והפסקתי לשלם את הצו תשלומים שבית המשפט פסק לקופה!כמה זמן לוקח עד שאני ניפלט מההליך פש"ר מהרגע שהפסקתי לשלם לקופה...?
ע.ב
26/08/2020 18:23
אני ובעלי בהליך פשיטת רגל.

חוייבנו לשלם 42 תשלומים כל אחד על סך 500 שח. התהליך התחיל ב 1.1.2017. וסיימנו את כל התשלומים החודש. הממונית מטעם הכונס קיבלה ממני במייל את הכל וכתבה לי שתגיש אותם לכונס ושאם שולם הכל ואין דרישות נוספות יגישו את, הבקשה לקבךץ הפטר.

לפני ימים ספורים כששאלתי אותה מה קורה איתנו. אם יש התקדמות. נתבקשתי להמציא תדפיס מסלקה פנסיונית שלי ושל בעלי. עבור מה מיועדת בקשה זו? ואם המטרה היא לחפש אצלנו עוד כספים. שאלתי היא מה כן בית משפט יכול לממש מכספים אלו ומה לא?

תודה רבה.




: עבור אל עמוד
 
close